MyHelper » Астероїди в космосі

Термін "астероїд" дослівно перекладається як "подібний зірку" або "має вигляд зірки". Справа в тому, що ці небесні тіла нагадують чимось зірки, тільки зірки в телескоп виглядають як диски, а астероїди так і продовжують світитися точками. Класифікація цих небесних тіл головним чином визначається їх розміром. Астероїдами називають такі небесні тіла, чий діаметр перевищує 30 метрів. На даний момент в Сонячній системі виявлено майже 550 000 астероїдів, і приблизно половині з них дано порядковий номер. У них визначені орбіти. Імена астероїдів даються тоді, коли його орбіта обчислена з певною точністю. А скільки ще находяться поза межами сонячної системи в гігантських відстанях в сотні світлових років .

Історично спочатку Назви астероїдів давали по іменах грецьких і римських героїв. Спочатку це були переважно жіночі імена , А чоловічі отримували ті тіла, чия орбіта була дещо незвично. Пізніше ця традиція пішла. Поки орбіта не обчислена, тілу дається порядковий номер. ? асшіфровивается він так: цифра означає рік його відкриття, перша буква має відношення до місяця відкриття (точніше, півмісяця), а друга - це порядковий номер відкриття астероїда. Всі астероїди розбиті на декілька класів, проте цей поділ дуже умовний, бо деякі з них досить складні для того, щоб бути поміщеними в яку-небудь групу.

Перший астероїд 1 Церера був відкритий в 1801 році італійцем Піацца. У наступні кілька років були відкриті 2 Паллада, 3 Юнона і 4 Веста. Астероїди вважаються досить небезпечними явищами. Причому чим більше маса цього тіла, тим вище його загроза. Якщо один з них впаде на Землю, то наслідки можуть бути самими катастофіческімі. Тому вчені відслідковують появу в сонячній системі астероїдів. Проте глобальну загрозу несуть планеті не всі з них, а тільки мають більше 10 км в діаметрі.